Floor is Instijl: Vakantie verslag enzo

Oké, het spijt me. Maar ik had het beloofd, ik hád beloofd een vakantie verslag te schrijven, maar ik zit al weer helemaal met mijn hoofd in de herfst (Ik heb vanmiddag zelfs al mijn 'herfst inkopen' gedaan, oké ik overdrijf een paar nieuwe dingen...). Toch zal ik even in het kort vertellen wat ik gedaan heb en veder nog wat andere dingetjes.

Met mijn vader en mijn broer (ik heb gescheiden ouders) ben ik 3 weken naar Canada geweest. Ik vind Canada een geweldig land met vriendelijke mensen en een prachtige natuur! Nu ben ik geen wandel/fiets/'whatever' type, maar zelfs dan is Canada heel leuk! We zijn naar verschillende natuur parken geweest zoals Benff, Jesper en Lake Louise (Ik kende het eerst ook niet hoor!).Lake Louise is eigenlijk een plaatsje dat rond komt van een mooi meer. Het meer is smelt water van een gletsjer, waardoor het heel helder blauw is.. maar wel héél toeristisch! Alles heet 'hotel Lake Louise', 'supermarket Lake Louise' etc.

Ook hebben we op een gletsjer gestaan, het was heel anders dan ik had verwacht maar wel heel gaaf! Op het begin vond ik het best eng, ik weet niet maar ik had het me voorgesteld als een brok ijs waar soms een diepe spleet is. “zoiets”. Maar alles behalve dat het was gewoon een brok ijs, veder niets. Als je het zo hoort denk je misschien zo van... “Okee”. Maar het was heel erg leuk!

Na ongeveer 2 weken zijn we naar Vancouver island geweest. Dit was heel erg leuk. We zijn naar drie plaatsjes geweest: Tofino, Parksville en Victoria. Tofino is een echte 'surfers plaats'. Iedereen loopt met een surfboard en alles heeft te maken met surfen. Ik heb één keer gesurfd en dat vond ik echt te gek. Maar oké. Victoria is de hoofdstad van Vancouver Island en dat is in tegen stelling tot Tofino echt een stad. Met winkeltjes, terrasjes en een haven. Heel leuk en gezellig!

De laatste drie dagen (of vier) gingen we naar Vancouver. Vancouver staat op nummer vier op de plekken waar ik geweest ben! Er zijn heel veel leuke winkels en restaurantjes. Eigenlijk hebben we de in Vancouver elke dag alleen maar elke dag door de stad gelopen. We keken dan in de avond waar leuke winkelcentrums (centra) waren (of de wallmark ;)). Mijn broer is niet echt (of echt niet) een shop-fanaat,maar ging elke keer braaf mee :D.

Dan ben ik ook nog 2 weken naar Griekenland geweest met mijn moeder, broer, de vriend van mijn moeder en zijn zoon. Dat was echt een heerlijke typische zon, zee (zwembad), strand vakantie. Het appartementen complex was erg leuk en typisch Grieks. Het uitzicht was fantastisch! We keken uit over de Middellandse zee en een het is gewoon niet te beschrijven hoe mooi dat was. Ook was het fijn dat je via het zwembad met een trap naar het strand kon, omdat mijn broer, Daan (de zoon van mijn moeders vriend) en ik het zwembad fijner vonden (+ dat daar internet was). Maar mijn moeder en haar vriend het strand lekkerder vonden (ik wisselde meestal af, de ene dag daar, de andere dag daar). Voor iedereen wat wils dus!

Veder wou ik nog even zeggen dat ik (je weet het waarschijnlijk al na de vorige blogpost) het best moeilijk vind om een collumn te schrijven, maar ik doe natuurlijk mijn best(ik ben er trouwens achter gekomen dat ik een “nacht mens” ben, ik heb veel meer inspiratie heb in de avond dan 's middags. Dus misschien hebben jullie tips of ideeën en willen jullie die delen in de comments, heel graag. Ook een optie zou kunnen zijn is dat ik me meer ga richten ook op tags enzo en dat ik daar op mijn inspiratie 'baseer'. Dus wat vindt jij leuk! Please let me know!

Big hug,

Floor

Commentaar schrijven

Commentaren: 1
  • #1

Puck (woensdag, 03 oktober 2012 18:56)

Leuk verslag! Lijken me leuke vakanties :)).